Quantcast
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Mt. Kyaiktiyo – Hosszú séta a Golden Rock-hoz

Vigyázat, ezt olvasni is hosszú lesz! Közben ne felejtsetek el a képekre klikkelni, ez már a 3. bejegyzés, amiben minden kép nagyban is megtekinthető! Elnézést, hogy csak most jött ki és nem magyar...

Kinpun – Bago – Kalaw: busszal könnyű az utazó élete

Negyed óra múlva… Kinpunból Kyaikto-ba két időpontban járnak pickup-ok: „negyed óra múlva”, és „most”. Ha még nem teltek meg utassal, akkor a kérdésünkre, hogy mikor indulnak „negyed óra múlva” a...

Kalaw – Inle-tó gyalogtúra #1 – Kalawtól a viharig, újabb ezer csodán át

Kalawban, amikor lesétáltunk a Sztupához tényleg ott várt minket a szakállas sikh barátunk (vagy a bátyja, mert a pár perc ismeretség alatt nem sikerült megtanulnunk megkülönböztetni őket), ám a túrát...

Kalaw – Inle-tó gyalogtúra #2 – Árkon-bokron, piócákon és patakokon át

Buddha(?) reggelije A túránk második napjának reggelén a szoba közepén a kis asztalra már meg volt terítve, amikor én magamhoz tértem a matracon. Reggeliztünk egy nagyon finomat, a néni, aki valószínű...

Kalaw – Inle-tó gyalogtúra #3 – Mon Szán mesél

Mon Szán története Harmadik nap a túrán valóban nem a sárban kezdtünk, de erre még előbb várnunk kellett, több csoporttal együtt néztük a reggeli után a kolostor tornácáról, ahogyan odakint szakad az...

Csónakkal az Inle-tavon #1 – A halászok, az úszó kertek és a piac

Csónakot és ötödik utast szerzünk Miután egy teljes napot végighájpáztunk Nyaung Shwe-ben pusztán pihenéssel, naplóírással és a szállónktól nem túl távoli rövid sétákkal, délután összeverődtünk...

Clik here to view.

Csónakkal az Inle-tavon #2 – Ezüstművészet, lótuszvirágból lungi, és az ugró...

Az ezüstműveseknél A piac után visszafelé vettük az irányt, a már ismert úton, amiről aztán letértünk tovább dél felé, és hamarosan megálltunk egy háznál, ahol a fogadtatás már ismerős volt. Itt...

Nyaung Shwe és Kalaw – Piaci élmények

Magyarok találkozója – A piacon és pickup-on Nyuang Shwe-ben a tavi túra utáni napon úgy döntöttünk, hogy nem maradunk a városban tovább, mert igazából csak pihenni szeretnénk, és bár szép az a nagy...

Bagan templomai között #1 – A Shwezigon és az elefántok

Bagan története flip-flop papucsban Baganba, mint már írtam, este érkeztünk meg. Nyaung U-ban szálltunk le a buszról, mert az útikönyv azt mondta, itt találjuk a legolcsóbb szállásokat. A buszállomás...

Clik here to view.

Bagan templomai között #2 – Naplementék, napfelkelték, és templomok...

A naptár majré és a lánc nélküli bicikli Baganban rámtört a naptár majré, és ez elég vacak dolog volt. Ekkor ugyanis már tudtam, hogy azokból a képekből, amelyeket készítünk, a legjobb 5-6 bele fog...